Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ: ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ


Πανελλήνια Ένωση
Γονέων Μουσικών Σχολείων                                                     Λευκάδα , 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
Τ.Θ. 3804 - 10210 ΑΘΗΝΑ                                                                                   Αρ.Πρωτ.: 280
www.mousika.gr
 

 Πανελλήνια Ένωση
Γονέων Μουσικών Σχολείων                                                     Λευκάδα , 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
Τ.Θ. 3804 - 10210 ΑΘΗΝΑ                                                                                        Αρ.Πρωτ.: 280



                                   ΠΡΟΣ
                                     1  ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
                                          ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
                                                 2  ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
                                                 3   15 ΜΕΛΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝEΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΘΕΜΑ: «Η Σχολική Κοινότητα των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων της Ελλάδας, απαιτούν λύσεις και διασφάλιση των  πόρων για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων»


Η εφαρμογή του Καλλικράτη  στην εκπαίδευση μας ανησυχεί ποικιλοτρόπως.
Φοβούμαστε ότι η εξέλιξη αυτή, θα οδηγήσει βαθμιαία, στην ιδιωτικοποίηση αφού οι Δήμοι δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά και κοινωνικά.
Στην καλλίτερη των περιπτώσεων θα επιβάλλουν τέλη που θα επιβαρύνουν τον εργαζόμενο Λαό.
Η δημόσια παιδεία πρέπει να είναι ενιαία και όχι περιφερειακή.
Οι διαρροές περί συνδέσεως της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της περιφέρειας, υποκρύπτει τη γένεση ταξικών διαφοροποιήσεων που συχνά θα καταλήγει να εκπαιδεύει τους νέους με κριτήρια παρόμοια με τη κάλυψη αναγκών σε εξειδικευμένο προσωπικό. Δηλαδή Παιδεία δίχως τον αλτρουιστικό χαρακτήρα που όλοι ονειρευόμαστε, για τα παιδιά μας.
 Απαιτούμε μια γενική καθολική ουμανιστική γνώση.
Εμείς αγωνιζόμαστε για Δευτεροβάθμια παιδεία γενικών γνώσεων.
                                                                                                    
       Το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών Σχολείων, μαζί με τα μέλη των Δ.Σ. των συλλόγων γονέων των Μουσικών σχολείων (Κομοτηνής, Δράμας, Ξάνθης, Καβάλας, Σερρών ), σε συνεδρίαση του που πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό της Κομοτηνής, διαπιστώνοντας μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση υποσχέσεων και σε πολλές περιπτώσεις ανακολουθία σε σημαντικά ζητήματα, αποφάσισε να κινητοποιηθεί στην κατεύθυνση δημιουργίας Μετώπου κατά των πολιτικών απαξίωσης του θεσμού των Μουσικών σχολείων.
       Μετά από μια μεγάλη συζήτηση με τα 15μελη, τους Συλλόγους των Καθηγητών, τους Συλλόγους Γονέων, αλλά και με προσωπικότητες και κοινωνικούς φορείς από τα 42 Μουσικά σχολεία και τα τρία Καλλιτεχνικά διαμορφώσαμε ένα κοινό πλαίσιο διεκδίκησης, που σας το καταθέτουμε και  αποτελεί το πλαίσιο διεκδίκησης του κοινού μας πλέον μετώπου.

Πανελλήνια Ένωση
Γονέων Μουσικών Σχολείων                                                     Λευκάδα , 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2011
Τ.Θ. 3804 - 10210 ΑΘΗΝΑ                                                                                   Αρ.Πρωτ.: 280
www.mousika.gr
                                                 

                                                                                    ΠΡΟΣ
                                                                  1 ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
                                                                  2  ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ Κ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
                                                                  3  ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ Κ ΠΑΝΑΡΕΤΟ
                                                                  4   ΓΓ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
                                                                  5  ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
                                                                  6   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
                                                                  7   ΚΕΔΚΕ
                                                                  
ΠΛΑΙΣΙΟ
 ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚOΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ       ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

                      Μετά από μια μεγάλη συζήτηση με τα 15μελη, τους Συλλόγους των Καθηγητών, τους Συλλόγους Γονέων, αλλά και με προσωπικότητες και κοινωνικούς φορείς από τα 42 Μουσικά σχολεία και τα τρία Καλλιτεχνικά διαμορφώσαμε ένα κοινό πλαίσιο διεκδίκησης, που σας το καταθέτουμε και  αποτελεί το πλαίσιο διεκδίκησης του κοινού μας πλέον μετώπου.

Η εφαρμογή του Καλλικράτη  στην εκπαίδευση μας ανησυχεί ποικιλοτρόπως.
Φοβούμαστε ότι η εξέλιξη αυτή, θα οδηγήσει βαθμιαία, σε σχολεία διαφορετικών ταχυτήτων και εν τέλει  στην ιδιωτικοποίηση τους, αφού οι Δήμοι δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν οικονομικά και κοινωνικά.

Η Δημόσια παιδεία πρέπει να είναι ενιαία και όχι περιφερειακή.
Οι διαρροές περί συνδέσεως της εκπαίδευσης με τις ανάγκες της περιφέρειας, υποκρύπτει τη γένεση ταξικών διαφοροποιήσεων που συχνά θα καταλήγει να εκπαιδεύει τους νέους με κριτήρια παρόμοια με τη κάλυψη αναγκών σε εξειδικευμένο προσωπικό. Δηλαδή Παιδεία δίχως τον αλτρουιστικό χαρακτήρα που όλοι ονειρευόμαστε, για τα παιδιά μας.
Απαιτούμε μια γενική καθολική ουμανιστική γνώση.
Εμείς αγωνιζόμαστε για Δευτεροβάθμια παιδεία γενικών γνώσεων.
Η ενιαία εκπαίδευση αποτελεί υποχρέωση του Υπουργείου και μόνο.
Δεν θα μπορέσουν όλοι οι Δήμοι να αντιμετωπίσουν ενιαία την εκπαίδευση.

 ΠΡΟΤΑΣΗ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΕ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
   ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
                           
ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.
Η Σχολική Κοινότητα των Μουσικών και  Καλλιτεχνικών Σχολείων της Ελλάδας, απαιτούν Λύσεις και όχι υποσχέσεις.

         Δυστυχώς οι προβλέψεις μας και για την φετινή σχολική χρονιά επαληθεύτηκαν.
      Καλούμαστε ακόμα και σήμερα 4 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων να αγωνιζόμαστε ώστε να καλυφτούν τα κενά,
Σύμφωνα με το απαράδεκτο «καθεστώς», επί τόσα χρόνια, σημαντικός αριθμός  των καθηγητών Μουσικής, καλλιτεχνικής, αλλά και της Γενικής Παιδείας, συνεχίζουν να στέλνονται στις θέσεις τους με τραγική καθυστέρηση.
Φέτος για πρώτη χρονιά δεν είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε πλήρη κάλυψη.
     Το νέο καθεστώς των ωρομισθίων των 4 ωρών έχει φέρει σε αναστάτωση τα σχολεία, το αρνείται σύσσωμη η κοινότητα και αυτό από μόνο του, προκαλεί απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας .
ΖΗΤΑΜΕ   ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.
                                  
ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ 4 ΩΡΩΝ
ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ   ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ



ΖΗΤΑΜΕ
             
 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ της Διαδικασίας καταγραφής των αναγκών των σχολείων έως το τέλος της άνοιξης, ώστε να ξεκινά ομαλά η επόμενη σχολική χρονιά.

Ορισμός κλάδου για εκείνες τις καθηγητικές ειδικότητες που δεν υπάρχουν  σήμερα.         

 

Φυσικά τα χρόνια αιτήματα που κατ’ επανάληψη έχουμε θέσει στην πολιτική ηγεσία είναι:


1.ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ 30 ΜΗΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΩΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.( Για τους εμπειροτέχνες ειδικός διαγωνισμός μέσω ξεχωριστού ΑΣΕΠ.
2.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ  ΕΧΕΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟ.

ΟΦΕΙΛΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
1 Ενιαία αναλυτικά προγράμματα σπουδών στα μουσικά και καλλιτεχνικά μαθήματα  - Βιβλία Μουσικής - και Καλλιτεχνικών Μαθημάτων    Ωρολόγιο πρόγραμμα.
Εμείς, ως γονείς πού εμπιστευτήκαμε τα Μουσικά Σχολεία για την εκπαίδευση των παιδιών μας, είμαστε πεπεισμένοι ότι, το ωρολόγιο πρόγραμμα των 45 ωρών είναι απαραίτητο για την πληρότητα των γνώσεων πού απαιτούνται για την εκπαίδευση τους. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να δεχτούμε εκπτώσεις. Επιλέξαμε τα Μουσικά Σχολεία γνωρίζοντας το επιβαρυμένο, σε σχέση με τα άλλα σχολεία, ωρολόγιο πρόγραμμα, αλλά όμως τα παιδιά μας γυρίζουν χαρούμενα από αυτά  γιατί η μουσική καλλιεργεί τις ψυχές των παιδιών.

2 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ - ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΑΤΥΠΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ (ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ),  ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
 
3 ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
Τα προκαταρκτικά μαθήματα μουσικής που γινόταν στα δημοτικά σχολεία πρέπει να συνεχιστούν και να συνδεθούν με τα μαθήματα των Μουσικών Σχολείων, έτσι ώστε ένας μαθητής που ολοκληρώνει τις σπουδές του στο Λύκειο να έχει τη δυνατότητα και το επίπεδο, μέσα από ένα σύστημα εξετάσεων με αξιόπιστες και αδιάβλητες διαδικασίες, στην απόκτηση πτυχίου.
Ο θεσμός αυτός, που προβλέπεται από τον ιδρυτικό νόμο, πραγματοποιήθηκε μόνο δύο φορές από την ίδρυση των Μουσικών Σχολείων και σταμάτησε. Επιβάλλεται να γίνει φέτος και να πραγματοποιείται τακτικά κάθε χρόνο. Η διαδικασία πρέπει να είναι έγκαιρα ανακοινώσιμη σε όλους τους ενδιαφερόμενους, διαφανής και αξιόπιστη. Αυτό είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει ένα  επί πλέον κίνητρο για τα παιδιά που φοιτούν στα Μουσικά Σχολεία.
4 Πιστοποίηση του οργάνου όπως προβλέπεται από τον ιδρυτικό νόμο
5 Να αναγράφεται στο απολυτήριο του Λυκείου τα Μουσικά μαθήματα πού         έχει διδαχτεί ο μαθητής.
       6Μουσικά Σχολεία και τριτοβάθμια εκπαίδευση
Είναι απαραίτητο να γίνει ο εκσυγχρονισμός και εναρμονισμός όλων των προγραμμάτων των μουσικών σπουδών, για τα Μουσικά Σχολεία,  τις Μουσικές και τις Πανεπιστημιακές σχολές.
Να οριστούν αναλυτικά προγράμματα στα μουσικά μαθήματα που 20 χρόνια μετά την ίδρυση των Μουσικών Σχολείων δεν υπάρχουν ακόμα.
Να εφαρμοστεί η πιστοποίηση που θεσμοθετήθηκε με την ίδρυση τους και ατόνησε. Να αναγνωρίζεται και να προηγείται η πιστοποίηση των δημόσιων μουσικών σχολείων και σχολών σε σχέση με την αντίστοιχη, ιδιωτικών φορέων.
       Για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία οι γενικές γνώσεις θα συνοδεύονται και από μουσικές και καλλιτεχνικές γνώσεις, που θα δίνει και τη  δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να προχωρήσουν και πιο ειδικευμένα. Όσοι το επιθυμούν μέσα από την διαβάθμιση της εκπαίδευσης να μπορούν να ολοκληρώσουν τις μουσικές τους σπουδές μέσα από την δωρεάν δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Να υπάρξει επιτέλους η διαβάθμιση των μουσικών σπουδών στην Ελλάδα από την Πρωτοβάθμια έως και την Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία οι γενικές γνώσεις θα συνοδεύονται και από μουσικές και καλλιτεχνικές γνώσεις, που θα δίνει και τη  δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν να προχωρήσουν και πιο ειδικευμένα. Όσοι το επιθυμούν μέσα από την διαβάθμιση της εκπαίδευσης να μπορούν να ολοκληρώσουν τις μουσικές τους σπουδές μέσα από την δωρεάν δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.

             Σύνδεση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με την κοινωνία 
Ο Ελληνισμός στην νέα παγκοσμιοποιημένη κοινωνία,  γνώρισε μία νέα Εθνική συρρίκνωση, συνοδευμένη από τη μεγάλη πολιτισμική συρρίκνωση και τον πολιτισμικό ακρωτηριασμό. Έχουμε χρέος απέναντι στη νέα γενιά, να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή της.
Η δημόσια δωρεάν παιδεία μέσα και από το θεσμό των Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων δημιουργεί εστίες αντίστασης απέναντι στην παγκοσμιοποιημένη υποκουλτούρα.
5  
Στέγαση: Υπάρχει οξύ πρόβλημα με τη στέγαση των σχολείων, αφού στα περισσότερα σχολεία δεν υπάρχουν:
Ø  κατάλληλες αίθουσες διδασκαλίας ατομικών μαθημάτων αλλά ούτε και εκδηλώσεων
Ø  κατάλληλες  αίθουσες  αποθήκευσης  οργάνων
Ø  κατάλληλοι χώροι για βιβλιοθήκες, μουσικές βιβλιοθήκες, studios εργαστηρίων, αιθουσών με ειδικές προδιαγραφές για τα τμήματα χορού κ.λ.π.
Οι εξαγγελίες για σχολεία με την μέθοδο των ΣΔΙΤ φοβούμαστε ότι θα οδηγήσουν στην είσοδο του ιδιωτικού κεφαλαίου στην εκπαίδευση από την πίσω πόρτα. Η παιδεία δεν μπορεί να είναι άλλη παρά δημόσια. Η παιδεία είναι αγαθό που πρέπει να παρέχεται δωρεάν στους πολίτες. Δεν είναι εμπόρευμα. Δεν πουλιέται.
ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ      
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ.

Πρόσληψη απαραίτητου διοικητικού προσωπικού.
Τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία με τις ιδιαιτερότητες τους (πολυάριθμο διδακτικό προσωπικό, μεγάλο φάσμα μουσικών και καλλιτεχνικών μαθημάτων, ειδικές κτιριακές εγκαταστάσεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις κ.λ.π.) μπορούν να ανταποκριθούν στο ρόλο τους μόνο με την αυξημένη μέριμνα της πολιτείας. Θεωρείται απαραίτητη η στελέχωσή τους με κατάλληλο διοικητικό προσωπικό (γραμματεία, τμήμα δημοσίων σχέσεων, βιβλιοθηκονόμος, καλλιτεχνικός διευθυντής, επιστάτης κ.λ.π.) ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός του εκπαιδευτικού από το διοικητικό έργο.

Σίτιση: Σε πολλά σχολεία λείπουν οι ειδικοί χώροι που απαιτούνται για τη σίτιση, με αποτέλεσμα οι μαθητές να γευματίζουν στις αίθουσες διδασκαλίας. Οι μειοδοτικοί διαγωνισμοί που γίνονται οδηγούν σε χαμηλό κόστος με αποτέλεσμα τη χαμηλή ποιότητα των γευμάτων. Ο έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες της πολιτείας δεν είναι πάντα έγκαιρος με αποτέλεσμα πολλοί Σύλλογοι Γονέων να έρχονται σε κόντρα για να προασπίσουν την υγεία των παιδιών τους.
Να λειτουργήσει επιτέλους εκείνη η επιτροπή που μας έχει υποσχεθεί ο υφυπουργός για την σίτιση. Είναι απαραίτητο να υπάρξει διατροφικό πρόγραμμα, από ειδική επιτροπή, στην οποία θα συμμετάσχει και διατροφολόγος από το Υπουργείο Παιδείας. Είναι μία υπόσχεση που δεν έχει υλοποιηθεί. Απαιτείται νομοθετική ρύθμιση, για ποιοτικό διαγωνισμό και όχι μειοδοτικό, με αδιαπραγμάτευτη λογική τιμή με κριτήριο την ποιότητα. Η Κεντρική καθοδήγηση να γίνεται από το υπουργείο παιδείας με πόρους που θα διατεθούν σύμφωνα με τις ανάγκες των Μουσικών πού λειτουργούν ανά περιφέρεια.

  Μετακινήσεις: Παρά τις όποιες κινητοποιήσεις που έγιναν για τις μετακινήσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δεν είχαμε οριστική λύση. Εξακολουθούν να φεύγουν τεράστια κονδύλια προς τους λεωφορειούχους, πολλές φορές και με σκανδαλώδεις διαδικασίες, χωρίς να έχουμε ασφάλεια και σιγουριά για τα παιδιά. Η υπόσχεση για λύση του θέματος μέσω διυπουργικής επιτροπής πρέπει να υλοποιηθεί και να μη μείνει στα συρτάρια.
  Προτείνουμε ανεξάρτητο ενιαίο Δημόσιο φορέα για την  μετακίνηση των μαθητών με δικό του προϋπολογισμό και αρμοδιότητες, με συμμετοχή εκπροσώπου γονέων στην επιτροπή.. Αυτό για να ξεπεραστούν οι αγκυλώσεις λόγω εμπλεκομένων διαφορετικών υπουργείων.

   Λειτουργία και Συντήρηση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων
Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων κονδυλίων που απαιτούνται για την συντήρηση όλων των σχολείων μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Να διασφαλιστεί η χορήγηση πόρων, απευθείας από το Υπουργείο Παιδείας. Λόγω της ιδιαιτερότητας των συγκεκριμένων σχολείων, και σύμφωνα με τις Δημόσιες υποσχέσεις της Υπουργού Παιδείας να φύγει η διαχείριση των σχολείων από τους Καλλικρατικούς Δήμους και να διαχειριστούν απευθείας από το Υπουργείο  Παιδείας.
      
ΤΕΛΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΛΩΝ ΟΤΙ ,
        Τα σχολεία αυτά υπάρχουν γιατί τα αγαπήσαμε. Καλούμαστε όλοι παράλληλα με τον αγώνα μας να δημιουργήσουμε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας, που ταιριάζει στα σχολεία του πολιτισμού που επιλέξαμε για τα παιδιά μας.
    Μεγάλο όπλο στον αγώνα μας είναι ο πολιτισμός, η μουσική και η τέχνη. Όλη η κοινότητα των σχολείων αυτών, (σε απόλυτη αρμονία και συνεργασία), με χαρά και αισιοδοξία προβάλει καθημερινά το σπουδαίο έργο που προσφέρει στις τοπικές κοινωνίες. Έτσι αποκτήσαμε  ισχυρούς συμμάχους στον αγώνα μας. Τις τοπικές Κοινωνίες.

Με τιμή για το Δ.Σ


        Ο  Πρόεδρος                                                  Η  Γ.  Γραμματέας
      Π. Κουφαλάκος                                                     Κ. Αθανασίου
        6972 006221                                                       6939 457717
 koyf@otenet.gr                                              k.athanasiou@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου